سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ اسفندیار بنام مستی مخصوص شب یلدا Masti + متن آهنگ

دانلود آهنگ اسفندیار بنام مستی مخصوص شب یلدا Masti + متن آهنگ – پرشیا موزیک


 

  • دانلود آهنگ اسفندیار بنام مستی مخصوص شب یلدا Masti + متن آهنگ – پرشیا موزیک

    دانلود آهنگ اسفندیار بنام مستی مخصوص شب یلدا Masti

    دانلود با لینک مستقیم بهمراه دو کیفیت 320 . 128 و پخش آنلاین

    Download New Song By Esfandyar Called Masti

    متن آهنگ مستی از اسفندیار در ادامه مطلب

     

    متن آهنگ مستی اسفندیار

    خوشم اینقدر خوشم زبون ازش قاصره

    ساقیا کاری کن امشبو یادم نره

    باده از نو بده هنوز حواسم بجاست

    اختیار دلم ساقی به دست شماست

    مست مستم کن جامو ببر بالا بزن به دست ما

    می پرستم کن تو عالم مستی امشب شب یلداست

    مست مستم کن جامو ببر بالا بزن به دست ما

    می پرستم کن تو عالم مستی امشب شب یلداست

    دانلود آهنگ جدید اسفندیار به نام مستی

    دانلود آهنگ اسفندیار مستی

    می زنم می پشت هم پیمونه پیمونه

    امشبو جا خوش کنم تو کنج میخونه

    بی خیال غصه ها با می خوش و مستم

    انگاری امشب یکی غیر از خودم هستم

    لبریز کن جام را هم پایه ساقی منم

    باده اگه یاری کنه تا صبح هم می می زنم

    لبریز کن جام را هم پایه ساقی منم

    باده اگه یاری کنه تا صبح هم می می زنم

    تا صبح هم می می زنم

    دانلود آهنگ اسفندیار مستی

    دانلود آهنگ مست مستم کن جامو ببر بالا

    دانلود آهنگ جدید اسفندیار به نام مستی

    خوشم اینقدر خوشم زبون ازش قاصره

    ساقیا کاری کن امشبو یادم نره

    باده از نو بده هنوز حواسم بجاست

    اختیار دلم ساقی به دست شماست

    مست مستم کن جامو ببر بالا بزن به دست ما

    می پرستم کن تو عالم مستی امشب شب یلداست

    مست مستم کن جامو ببر بالا بزن به دست ما

    می پرستم کن تو عالم مستی امشب شب یلداست